نشست تخصصی‌ هیات رییسه مجمع پیشکسوتان با امام جمعه چهارباغ برگزار شد

نشست تخصصی‌ هیات رییسه مجمع پیشکسوتان با امام جمعه چهارباغ برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۳۲ سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

نشست تخصصی هیات رییسه مجمع پیشکسوتان با حجت الاسلام والمسلمین دربانی امام جمعه شهرستان چهارباغ یکشنبه ۱۵ مهرماه سال جاری در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

به گزارش شهروند البرز در این جلسه علاوه بر اعضاهیات رئیسه ، تعداد حداقل ۲۵ نفراز اعضا کادر مجمع و نیز موسوی شهردار چهارا

باغ شرکت داشتند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دربانی ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان البرز، تحلیل جامعی از وضعیت شهرستان با تکیه بر ظرفیت ها و مشکلات چهارباغ مطرح و از اقدامات موثر شهردار چهارباغ تقدیر و انسجام و وحدت رویه میان مسئولین شهرستان را بزرگترین ویژگی بارز این منطقه برشمرد.

در ادامه مهندس موسوی شهردار چهارباغ ضمن تقدیر و تشکر از حضور مجمع پیشکسوتان در چهارباغ و همچنین قدردانی از حمایت و پشتیبانی امام جمعه از مسئولین خدوم شهرستان، گزارش اجمالی از اقدامات شهرداری را مطرح و از هرگونه جذب سرمایه گذاری وایده های اعضا جلسه برای توسعه شهر استقبال نمودند.

 

در محور دیگری از این جلسه سپس اعضا مجمع نقطه نظرات خود را در حوزه های توسعه شهری،آمایش سرزمینی،طرح جامع پدافند غیرعامل و .... مطرح کردند.

دبیر مجمع نیز در این نشست ضمن تشکر از مهمان نوازی امام جمعه شهرستان و از تسلط و تلاش های ایشان نسبت به حوزه های مختلف شهرستان ابراز خرسندی نموده و آمادگی کامل پیشکسوتان البرز در راستای تلاش های امام جمعه را اعلام کردند.

محتوی و مصوبات جلسه متعاقبا منعکس خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz